onsdag 23 maj 2012

Picknick inspiration


Tjipp!

Nääästan färdigpackad & redo för Turkiet nu.. Hittade fina bilder på datorn som jag lagt i min "vill-ha-mapp" och tänkte visa er. Hur glad blir man inte av dessa sakerna? Vill ha allting!

Nu ska jag fixa färdigt lite här... kommer antagligen inte gå in här under min & mammsens resa så vi hörs när jag är hemma igen! Hoppas solen är med er här hemma hela veckan :)


Lars: Du är bäst. Jag älskar dig.





Denna superfina kylväskan är från Queen Anne Carry och kostar runt 200:- Finns i både liten 15 liter och stor 30 liter. Ca-priset är för den stora. Vill ha! (Ska ha ;) )

Uuuunderbar kylväska från H&M. Om denna inte är slutsåld när jag kommer hem så kommer jag nog klicka hem en med tillhörande picknickfilt! :)

Fina tygkorgar, också från H&M. Kanoners att ta med och duka upp med frallor & fika i!

Filt att ta med på utflykten, från H&M.

Inga kommentarer: