torsdag 17 maj 2012

25årspresenter

Sådär ja. Nöjd tjej har ni här. Jag sitter i schäslongen, mätt & belåten medans gubbtrollet pular i köket. Fick alldeles nyss en förfrågan om "the?"  Precis som det ska vara ;) Hä hä. Och japp, jag har det faktiskt FÖR bra!

Denna dagen har verkligen varit genom-go. Började morgonen med Ida & Fredrik som frukostsällskap, sen vidare till Max & Carro. Dagen gick åt till massa bilåkning, snabbvisit på loppmarknad, lite ärenden i affärer och ett jäkligt trevligt fika-stopp på ett, för mig, nytt ställe lååååångt ute på landet. Myspys! :)

Sitter nu här och letar efter träningskläder på nätet och det är främst en ny träningsbh jag är i behov av. Nu när man är 25 år fyllda är det viktigt med en jäääävligt bra bh har jag hört ;)
Skämt o sido så fick jag pengar i present på min födelsedag så nu är det dags att inhandla lite nya fräscha träningskläder. Bh'n jag har nu är från Nike och den har varit kanonbra så en likadan är jag på jakt efter. Kul tjej jag, samma saker oooom & om igen men hittar man något som är bra så är det lika bra att köra på samma bana. (klok tjej!)

Fick massor av fina presenter när jag fyllde år, har glömt säga vad jag fick ju!
Detta är sakerna jag fick utav familj/släkt & vänner:
  • Presentkort på både Cervera & Mairo
  • Pengar
  • Jelly Bean skål i limegrönt
  • Marimekkoskål & servetter från Ittala
  • Margareteskålar i olika storlekar
  • Hjärtform från Bruka design
  • Gratängform från RICE
  • Vita undertallrikar från Matheus
  • Leilas a piece of cake
  • Servetter & ljus
  • Smycke
..... och sist men inte minst så fick jag en må-bra-resa av mamma & pappa. Jag & mammsen ska till Turkiet snart för en vecka med träning (yoga, core, pilates, konditionsträning mm) föreläsningar, god mat & sol och bad. Ska verkligen bli skitkul!
Ännu en anledning till lite nya fräscha träningskläder!

Vilket fall så vill jag än en gång framföra hjärtliga TACK för alla fina saker som jag fått! Tusen tusen tack!!!!!!!






NU ska det ätas ägg här sen ska jag mysa med mitt gubbtroll! (Ni borde mysa med era gubbtroll me, mys mår alla bättre av! :) )


Puss på er!

2 kommentarer:

Gubbjävel sa...

Det är din tur att laga mat o diska idag, så mys inte ner dig för mycket kärringjävel ;)

Storgatans sa...

Ha ha, tur för dig att jag satt igång med maten innan jag läste detta! ;) Puss på dig gubbjävel!