onsdag 2 maj 2012

2 maj

Godmorgon folket!


Gud vad jag gillar när det är ljust ute! Blir hur pepp som helst när solen skiner när man vaknar. Idag skulle man varit ledig så man kunde utnyttja det fina vädret!

Frukosten är i magen och jag sitter och spanar ut genom mina nyputsade fönster. Fick ett riktigt ryck igår och putsade våra fönster i vardagsrummet medans Lars fixade matlådorna till veckan. Skönt att ha det gjort och bra blev det. Har massa saker att fixa innan vi ska ha kalas här hemma. Nu är iallafall en sak till ur världen och det är skönt att bocka av det också på listan!

2 maj idag, imorrn fyller min selmafis 2 år. Stoooooor dag. Ha ha, skämt o sido men hon ska få extra pussar (som hon gillar så mycket..)
Annars händer det inte så mycket i veckan faktiskt.. 3 dagars jobb väntar innan det är helg, igen. Kollade vädret och såg att solen och värmen skulle försvinna lite lagom till helgen... MEN då kan man sysselsätta sig med att baka, leta recept och fixa inomhus så det blir bra det me.

Nej, nu ska jag sticka. Ha en bra dag snyggingar!

Puss på er!


3 kommentarer:

Carro sa...

Du är bäst Babe! Tack återigen för Valborg, det var sjukt trevligt! Puss&Kram

Kenny & Steve sa...

Grattis Selmiiis! Eller Semla...
Hoppas matte din ger dig extra gott i matskålen idag.

Hälsar Kenny och Steve

Storgatans sa...

Carro: Puss på dig goding & tack för att du är du!

Kenny kanonkula & Stina-Steve: Bästa kommentaren på länge... Made my day! :) Puss på er! /Selma