söndag 6 maj 2012

Dagen i bilder









Lördagen är över... och gud vilken trevlig & mysig sådan det har varit!
Lars och jag startade dagen med frukost hemma för att sen ta bilen in till staden.  En snabb shoppingrunda hann vi med på morgonkvisten och den resulterade i plaggen ovan för min del (visst ser det svarta linnet lite ut som en "pressbild" föresten? Vet inte hur jag lyckades få till det faktiskt.. ha ha)

Efter vår snabb-shopping så mötte vi upp svärmor, C & Karl-Ivar för brunch på Fredholms. Suuuuupergott och jättetrevligt ställe! Kanoners sätt att starta dagen på. Efter god brunch bar det av till en inredningsaffär som svärmor ville visa. Hittade såklart massa saker som föll mig i smaken... men bäst av allt var att dom hade en uppsjö av Matheus-porslinet som jag önskar mig. Tjohoo! :)

Väl färdiga i staden tog vi bilen hemåt igen. En omväg för att spana in hus & kaffe-glass-stopp hos mina föräldrar hann vi dock med innan vi kom hem. Kvällens matlagning stod Karl-Ivar för & ni ser ju själva hur bra han är.. Gud så gott & så himla fint upplagt!
Som ett bra avslut på kvällen så fick vi kaffebesök av svärmor & C ikväll också. Medans jag stod och strök dukar & kläder så tittade vi på slutet av lördagsfilmen tillsammans. Mysigt! :)

Söndag imorrn och då ska jag göra en "veckoplanering" för att få ihop allt till kalaset (så man inte står där i sista stund.. :) )

Hoppas ni också haft en bra lördag!

Inga kommentarer: