tisdag 15 maj 2012

25årsfest

BILDBOMB!

Här kommer en bildbomb från en 25årsfest som jag aldrig någonsin kommer glömma. Det dansades, vi sjöng/skrek, shottade, fyllesnackade om livets mening (som ingen kommer ihåg nåt av) skrattade så det värkte i magen.. Någon kollade på klockan och såg att den var över 3...... & ingen ville hem. Nej, fy fan så kul vi hade!

TACK!


Som jag tycker om er!!!!!!


Det finaste paketet med snyggast inslagning + text (efter Lines order "göra-om-göra-rätt") kom från Nils & Line! ;) TACK!

Säger som Carro "HAAAAAAALLAOU" Haha!



R a o u!

Luftens hjältar! ;)




Två favoriter!


Denna tårtan har min mormor gjort till mig :) (jag började gråta när jag såg den, så fin!) Tänk att hon är inne på sitt 96:e år. Jag är så glad att jag har henne!

Tant-tönt & gubbtroll



Tårta nummer 2 <3

Fiiin inslagning av Carro. Dock är den inte rikigt i klass med Nisses... ;)

Haha, garvade rakt ut när jag öppnade detta!




Goa, glada tjajor som jag tycker jäkligt bra om!


Nils stod för talet!

Att dömma av byxan så var det Kulis fel ;)



"jagh älschkar ehhr"

Denna hittade vi dagen efter, intryckt i husets fasad ;)

En suddig bild på helt makalöst bra & fina presenter. TACK alla!!!!!!!!!!

3 kommentarer:

Emma sa...

Finafina bilder! Du är snygg!
Vi får ta igen att inte jag kom en annan dag. Och jag vill se ALLA dina fina presenter på nära håll sen.

<3

Carro sa...

Jadu Gribba, det var en fantastik kväll! "Jag måste fråga vad du jobbar med igen nu Otto. Du berättade hela historien, men jag minns inte ett skit så det är lika bra jag frågar igen" säger ju en hel del enligt mig! Tack för att du anordnade ett sådant fint galej Hanna! HAAAAALLLLLLÅÅJJJW!

Storgatans sa...

Emma: DU är snygg och du ska verkligen få komma hit så snart du kan för att spana! Saknade dig här men det finns måååååånga fler tillfällen kvar :) Älskar dig underbaring <3

Carro: Ha ha ha, den kommentaren var bäst och fy för vad det stämde! Tycker det är skitkul att vi alla har blåmärken me och ingen vet hur och när dom kom dit ;) TACK för att du är du & heeeelt wonderbar!