måndag 21 maj 2012

2012.05.21

Morsning!

Ny vecka och nya tag! Kortvecka för mig denna veckan eftersom jag åker med mammsen på må-bra-resa snart. Tjohoo! (och buhuu för gubbtrolls-sjuka)
Solen skiner och jag är glad idag. Ikväll ska jag träffa trogna trion igen, precis som alla andra måndagar :) Ska försöka få med dom på en promenix istället för jogging så att mitt ben håller en liten bit in på resan iallafall. Dom brukar inte vara så svårövertalade så dom går nog med på min plan! ;)

Senare ikväll måste jag hinna packa för det har jag inte gjort än. Kan vara på tiden kanske.. Kom ihåg när jag skulle till Afrika ett par månader, färdigpackad 4 timmar före resans start. Sån stress ska jag undvika denna gången. Jajemänsan!

Nej, diska & fixa färdigt här hemma innan jag drar till jobbet.

Ha en bra dag snyggingar!

Vissa bilder tilltalar en, denna är verkligen inget speciellt men jag gillar den! Tagen i bilen igår.

Inga kommentarer: