lördag 19 maj 2012

Nya träningskläder & lördagsshopping

Godkvällens!

Lördag idag & en go sådan blev det. Jag & gubbtrollet ligger här i soffan efter kvällsmaten och myser just nu, jag framför datorn & han framför tv'n. Det blev gårdagens laxrester till mat ikväll. Mums!

Har hunnit med lite idag. Åkte till stan med mammsen i morse för att byta lite presenter som jag fick i dubbletter. Fick två stycken uppsättningar med likadana Rosti Margaretheskålar när jag fyllde år så en av uppsättningarna fick bytas ut. Fick ge lite pengar emellan men fick istället för dom 3 fina skålar en stoooooor degskål, också från Rosti. Kanoners! :)
Mammsen skulle till apoteket för att fixa lite inför resan så jag hakade på och införskaffade mig en hudlotion & en scrub. Summer edition som luktade sommarfräscht, det gillar vi!

Hittade även en del nya träningskläder för pengarna jag fick i present. Suuperfina & välbehövligt! Fy för vad glad jag är för dom! Hittade 2 stycken linnen (ett av dom var halva priset också, tjohoo!), en ny sportbh och ett par shorts (allt från Nike) Skitbra! :) 

Efter staden blev det lite käk & snicksnack med familjen sen vidare till gubbtrollet som fixat med bilar hela dagen lång. Han är duktig han! Medans han trixade med en bil så tog jag tillfället i akt att städa av hans bil lite. Den blev så fin så fin och jag gillar också att ha det städat och fint i bilen så det är skönt att hjälpt till för en gångs skull :)

Kvällen kommer bli luugn, vi inväntar godingarna Max & Carro här nu. Trevlans! :)

Här kommer lite sneakpeak på dagens fynd.






Ha en bra kväll snyggon!

1 kommentar:

Emma sa...

En supersnygg laddad 25 åring i senaste träningskläderna, är vad jag väntar mig i morgon då på joggingturen? ;D