söndag 20 maj 2012

kalasfirande & ny RICE pajform

Söndag och hej & välkommen solen!


Denna söndagen har varit kanoners! Vi har hunnit med både snabb-besök hos världens bästa mormor, varit en sväng på Mairo för att byta en annan present-dubblett, lagat mat tillsammans, varit på kvällspromenix och trevligast av allt idag (på delad plats med mormor-besöket) var Max & Carros utomhus-kalas! Grattis än en gång goa kömpis! :)
Fy för så skööönt det var i solen och vilket trevligt kalas. Carro hade bakat också och det var minst sagt en fröjd för både öga & smaksinne. Tummen upp för go söndag!

Nu ska vi fixa iordning lite här.. Bjuder på lite bilder från dagen.

I mormors rabatt finns massor med fina blommor!


Var tvungen att stanna för att fota detta underbara rapsfält!

som jag älskar dig, gubbjävel!


Den blåa runda formen är nya tillskottet i vår RICE-samling! :) (Tack Ida!)




Ps. Jag saknar mitt gubbtroll fast att jag fortfarande är hemma. Jag ska till Turkiet EN vecka och har inte ens åkt. Och. Jag saknar han redan fast han ligger snygg i bara underkläder i soffan en halv meter från mig.

Inga kommentarer: