måndag 14 maj 2012

FANTASTISKA MÄNNISKOR!

Måndag morgon och jag tänker börja denna morgon med att tacka alla som gjort denna helgen till den bästa på länge! TACK!

Jag har så jäkla bra folk runt omkring mig & jag är så glad & tacksam för det. Hade ett supertrevligt kalas & en hejdundrande fest som inte slutade förrän halv 4 och inte ens då ville någon hem. Haha, helt sannslöst vad roligt vi hade, vi hade kunnat hålla på fleeeeera timmar till. Fy fan vad kul jag hade!!!!!

Stressad med morgonfix här hemma nu men fler bilder & ännu mer uppdatering kommer komma så fort jag har tid att sätta mig ner.
Här är iallafall några bilder från tidig lördagkväll (när vi fortfarande var städade) och några bilder från en helt underbar eftermiddag/kväll hos Carro. Maxiboy, Karl-Ivar & Emmie fattades dock!

GODINGAR! Puss på er alla!

Mycket nöjd födelsedagsgris!








Favorit-Joel!




Jag är så glad att jag har er, allihopa!

Inga kommentarer: