onsdag 9 maj 2012

Paraplyväder

Tjena onsdag och välkommen!

Lugn jobbdag idag eftersom det är "vanlig" dag med vanliga tider, som jag gillar. Har som vanligt kört mitt husmus-race och fixat iordning här hemma på morgonkvisten. Igår när jag började 2 timmar senare hann jag med rätt mycket innan jag drog vidare på jobb. Skönt att ha ordning & reda så man slipper fixa med allt när man kommer hem på kvällen.
Idag skulle det tydligen bli regn, inget mig emot. Det måste ju faktiskt regna för att det ska kunna vara fiiiint väder sen. Dessutom är träd, gräs och växter finare om dom är gröna än torr-gula ;)

Efter dagens jobb blir det en sväng hem till mammsen för att förbereda helgens mat till kalaset. Finns 2 bra saker med det. 1: Mamma hjälper till. 2: Mamma kan ha maten hos sig (för vi har inte plats för den!) MYCKET nöjd över detta ;)

Nej, nu jobb!

Inga kommentarer: