torsdag 3 maj 2012

Hemma hos oss..

















Tjipp!

Torsdag kväll och jag är döööööd. Jobb 9,5 timme med 5 minuters lunch där 2 av minuterna gick åt till att värma maten. Fram & tillbaka och fullt ös hela dagen. Hepp hepp!
Efter jobbet igår var det så fint väder så jag var tvungen att ut och gå så jag drog till med att powerwalka milen, vilket resulterade i att det gjort kalasont i benet/röven sen dess. Mög-ben.

Efter jobbet kom Sandra över med recept (gud, här låter man verkligen stenåldersgammal.. "kom över med recept" Ha ha..) Hon kom iallafall hit med recept & det tackar jag verkligen för! :) Medans hon var här höll jag på för fullt med att ändra hyllan (höll på att skriva "min hylla" Hjälp mig) NU är jag iallafall nöjd, så länge...

Nu ska jag springa och kolla in min sexy som gör armhävningar.. SÅ jäkla sexig när han gör det så hej med er! ;)

2 kommentarer:

Emma sa...

Tycker jag att jag såg en ändring i dina bilder. Som vanligt - SÅ fint! :)

<3
(och du, tack än en gång för att du är en underbar stöttepelare! Älskar dig!)

Storgatans sa...

Tack, vad snäll du är fisen! :)

Det är väl klart Emmsen. Älskar dig!