tisdag 17 april 2012

vardagslunken när den är som bäst

Tjeeeeeeeena Tisdag!
 (Usch fy för, Ove-feelings på det "tjeeeeenat" )

Och så var vi här igen... Denna dagen på veckan som verkligen inte är min dag. Dock så får man öppna upp ögonen och se det för vad det är för med kass inställning blir vilken dag som helst skit. Tisdagen är dock låååååååååååång & oftast dötråkig. Idag finns det en sak som piggar upp dagen jäkligt mycket och det är att jag inte jobbar själv hela kvällen som vanligt. Det gillas!

Sitter & väntar ut tiden tänkte jag säg. Ska strax pysa iväg till jobbet men ska vänta tills torktumlaren är klar, vilket den snart är. Jag har hunnit med en timmes simning nu på morgonkvisten, en sväng i affären & så lite tvätt på det. Go morgon än så länge, det får jag faktiskt erkänna!
Storgatans camping har förövrigt slått igen portarna för detta året för håll i hatten, värmen fungerar nu!!!!! Tjohoo! INGEN är gladare än mig! (Kanske Lars iofs, nu när han slipper ha en suuuuuur & kall flickvän) ;) He he.
Igårkväll blev det dejt som vanligt med trogan trion, dock vart det bara jag & Ida denna gången eftersom att Emma hade långväga finbesök :) 6 km med blandad jogging/powerwalk blev det. Skönt!

Nej, nu ska jag sticka!


Puss på er!

Mari förresten: du är bäst!

3 kommentarer:

Emma sa...

6km! Duktiga ni!
Nästa vecka är jag fit fot fight igen! Villkens vecka är detdå, känner att jag har tappat kontrollen där ;)

Evelina Alvarsson sa...

Hoppas jag kan liva upp din tisdag med min övningskörning ikväll :D ser alltid fram emot lektioner med dig!

Storgatans sa...

Emma, vi har också tappat räkningen! ;) Vi kanske kan ta och bestämma en runda tillsammans! :)

Evelina: Att du skulle köra hade jag ingen aning om men DET livade upp min kväll deluxe! :D Tack för ännu en trevlans timme! :)

Kram på er båda!