torsdag 19 april 2012

djävulshorn & att ha ryggen fri

Torsdag & min morgon började med att nacken smällde till. AJ! På med någon smörja som jag fick av mamma sist det hände (då var det dock värre, kunde inte röra mig alls) Zon-tjofräs, värmekudde på det och nu sitter jag här kittad för att dra på jobb. Har aaaaaaaaasont men får prova & gå till jobbet och ser om det blir bättre. Förhoppningsvis blir det det!
Igår startade min morgon  f r u k t a n s v ä r t. Fy fan. Skällde ut vaktmästaren, hittade inte katten (vaktis hade lämnat dörren ÖPPEN) rosenrasande efter att jag hittat kattfisen stack jag till jobbet. Som någon straff växte jävulshorn i form av en finne fram under dagen. Fick såklart ta fatt i vaktis och be om ursäkt för mitt kassa beteende & idag är nästan jävulshornen borta.


Måste sticka nu... Skriver mer sen. Hepp hepp!

Inga kommentarer: