torsdag 5 april 2012

skärtorsdag & vinst!

Torsdag & inte vilken torsdag som helst utan skääärtorsdag!

Jag sitter här i soffan & bölar.. Har nyhetsmorgon på som vanligt & det var nyss en riktigt go & glad krut-kvinna som skrapade fram 5 MILJONER!!!! Blev så jäkla glad för hennes skull så tårarna tog övertag här hemma. Ha ha, sån är jag. Tänk 5 miljoner, det var hon värd! :)

Idag skulle jag varit ledig men det blev ändrat så jag ska jobba, dock inte riktigt lika länge som vanligt. När jag slutat ska jag raka vägen till frisören! Som jag längtat!!!!!! Sist jag var hos frisören var för 1 år sen så ni kan ju gissa hur välbehövligt det är! ;) Klipp & färg står på schemat och jag längtar tills jobbdagen är över och man kan slå sig ner i frisörstolen.

Nej ni, nu måste jag fixa iordning här innan jobbet kallar! Hoppas ni får en bra dag. Ni som är lediga, ni måste uuuuut för det ska vara strålande sol hela dagen lång!

Puss!

Inga kommentarer: