fredag 13 april 2012

hemmaträning

Morsning!

Fredag morgon kickades igång med ett pulshöjande träningspass. Fick med mig en skiva hem i en tidning som jag köpte för ett tag sen, så den kördes igång här imorse. Som vanligt med sådana här träningspass så tröttnar jag snabbt så jag spolade över övningarna som förde föör mycket oväsen och konstigt nog så var även några av dessa riktiga tråk-övningar ;) Ha ha! En halvtimmes träning blev det iallafall så det är bättre än inget. Punkt slut.

Veckans träning har sett ut såhär:
Måndag: 6 km med blandade intervaller med Emma
Tisdag: Simmade 45 min
Onsdag: Promenix 1,5 timme
Torsdag: Simmade 1 timme
Fredag: Hemmaträning

(Klapp på axlen ;) ) Nu måste jag skynda. Hepp hepp!



2 kommentarer:

Carro sa...

Duktig Gribba!!
Klapp på axeln från mig också!

Emma sa...

Duktig duktig duktig du är! Guldstjärna! <3