måndag 9 april 2012

Annandag påsk

Hejsan snyggingar!

Måndag och röd dag. Hur skönt?! Här hemma inledde vi med mysmorgon & sen frukost tillsammans innan jag & mitt gubbtroll skildes åt. Han for iväg på bil-tjofräs och jag blev upphämtad av Emma för vår traditionella måndagsdejt. 45 minuters intervall/backträning väntade på oss denna morgon och fy för vad jobbigt det var! Skönt när det är avklarat dock. Väl hemma från träningen tog jag mig en välbehövlig dusch och slängde in några maskiner tvätt. Annars har jag mest gått hemma hela dagen och pulat, städat och fixat. Skönt! :)

En sak som jag ÄNTLIGEN tog tag i var att smörja in min skinnjacka. Förra året när jag & Lars var i Göteborg på en weekend så köpte jag mig en skinnjacka från kenzas kollektion. (Kenza nr 3) Jag brukar vara duktig med att hålla efter mina saker & tycker det är viktigt att göra det också men att smörja in denna jackan har dragit ut på tiden av någon anledning. Men, idag så! Nu är både jackan & alla vinterskor & stövlar insmorda & putsade. Skönt! :)

Har tagit lite foto här hemma idag som jag tänkte visa er senare. Nu ska här göras biffar till veckans alla matlådor så ska fixa lite med det. Bilderns kommer senare :) 

Puss på er!


1 kommentar:

Emma sa...

Har nog ett och annat att lära av dig, putsa skinnjackan! Stora pluspoäng! Troligtvis kommer jag aldrig att göra det eftersom det är en sån sak "skitsamma", men ska tänka på hur duktig du är så kanske det lossnar för mig också ;)

Ps. Bra jobbat igår!