onsdag 25 april 2012

limegrönt/rosa?

Godmorgon!

Jag blir så trött på mig själv när jag håller på och stressar med allt. När jag börjar med något projekt så vill jag ha det klart nu, på en gång, det skulle gärna varit färdigt redan igår om jag fått som jag velat. Projektet "ut med påsken- in med våren" gick sådär eftersom jag inte är nöjd med hyllan över tv'n. Jag är iiinte nöjd med färgerna tillsammans... dom passar inte ihop & allt blir för mörkt på något sätt. Har börjat blanda in rosa också och nu vet jag varlen ut eller in. Lars försökte lugna mig och sa (som vanligt) "Men gumman, du behöver ju faktiskt inte bli färdig med det NU på direkten" Jovisst. Jo det måste jag faktiskt ;)

Måste få lite inspiration.. och jag hinner inte med! Får kolla lite bloggar, lite inredning på nätet & kanske ut i stan och kolla lite i stadens affärer så jag får en knuff i rätt riktning..
Vår är limegrönt för mig så får se vad jag finner som faller mig i smaken!

Onsdag idag & vi är mitt i veckan. För mig är det bara en dags jobb innan snabb ledighet imorrn men jag tänker inte längta någonstans utan njuta av denna dagen som den är. Helgen kommer tids nog och det är ju skit om man bara lever för helgerna! Nej, denna onsdagen ägnas åt jobb & efter jobbet ska jag träffa en skön lirare som jag blir glad & pepp av. Kvällen tänker jag tillbringa i min bättre hälfts famn & tjöta igenom dagen, precis som vi brukar göra. Jajemänsan!

Hoppas ni får en bra dag!

Inga kommentarer: