tisdag 3 april 2012

Tisdag & massa tack












Tisdag morgon och jag bjuder på alldeles nytagna bilder här hemmifrån. Ska strax sticka till jobbet men jag tänker börja denna dagen med att tacka för saker som jag är jäkligt glad för. Så....

TACK:
  • Lars, för att du verkligen stöttar mig i ALLT.
  • Emma & Ida, för att ni är ni. Jag är så glad att jag har er.
  • Emma H för att du alltid skickar vykort, presenter, inspiration till mig & för att du är en god vän.
  • Carro & Max, för att ni är två goa människor som man blir glad av! (Max, hälsa Hällgren att han var JÄTTEFIN i sin nya frisyr!!!!!!)
  • Louise, för vårt samtal i söndags.
  • Sofia, för ditt sms igår!
  • Mormor. Även om hon inte läser så är jag glad & tacksam för att jag har henne och för att hon är en av dom bästa jag vet här i livet.
  • Mari, för att... ja bara för att du är min bästa vän & för att jag älskar dig.

1 kommentar:

Emma sa...

Tack för att DU är DU!