fredag 27 april 2012

Iiiiiiiiih

Morning!

Fredag idag och ett sista ryck innan helgen är här. Var ledig igår och tur var det för fy för vilken huvudvärk jag hade hela dagen. Började i onsdags och höll sen i sig heeeeeela gårdagen. Tvingade mig in till staden för att försöka hitta inspiration, men icke. Var där inne lagom tills affärerna öppnade så att jag skulle kunna kolla runt i lugn & ro men jag hittade ingenting och fick tyvärr inga nya idéer heller.
13:00 var det dags för sjukgymnasten så lagom tills jag hade tid där så var jag hemma igen. Lite övningar och massa nålar i rumpa/ben/rygg senare så var det också klart.
Vid 14 var jag färdig med dagens alla "måsten" och jag hade heela dagen framför mig men när jag kom hem var jag helt slut och la mig i soffan med massa täcken och filtar. Ont i hela kroppen, huvudvärk från helvetet som tryckte värre än någonsin i tinningarna och på det så "susade" det i öronen. Tvingade mig upp och la in en maskin tvätt men gav sen upp och gjorde jag inte många knop resten av kvällen. Skittråkigt!

Idag är det fredag och thank god for that säger jag! Huvudvärken är inte borta än men det känns bättre än igår iallafall och det är ju bra! :) Kör all in och blir det kasst så får jag väl helt enkelt göra något åt det. Än så länge är jag pepp på dagen iallafall. Pepp pepp!

Vet ni, jag hittade ännu en sån här smart text som får en att tänka till och som passar mina egna tankar, så den bjuder jag på dagen till ära.


Inga kommentarer: