måndag 9 april 2012

Välkomna hem till oss!

Hejsan hallojsan!

Måndag kväll och vi har precis fixat iordning matlådor här hemma. Blev en jäkla massa så nu ska vi bara lyckas trycka in dom i kylskåpet också! ;) Ikväll blir det mys framför tv'n tillsammans med mitt gubbtroll.

Tänkte visa er lite nytagna bilder här hemmifrån:

Smoothieboken fick åka fram nu lagom till vårens entré!

Köket..
Hittade detta coola fatet som jag fått av mammsen för flera år sen så det fick åka fram & bli fruktfat!


Sovrummet & lite av arbetshörnan




Sovrummet från en annan vinkel :)


Hallen

Hallen från en annan vinkel. (Lite torkande tvätt fick också vara med på bild)

Lilla lilla söta toaletten!



Smart (&snygg!) förvaring till toarullarna!
Saker som används ofta får stå framme.

Nystädad tvättstuga/dusch
Lilla hallen. Till höger ligger sovrummet och till vänster vardagsrummet



Fotovägg med egna bilder från världens hörn & på bästa systrarna får pryda denna lilla korridor.
Nuvarande vitrinskåpet från IKEA i vardagsrummet. (Har hittat ett skitsnyggt som jag ska ha....sen)

Här, precis såhäääär har jag legat lite idag & slötittat på datorn.

2 kommentarer:

Emma sa...

Din lägenhet har alltid varit min favorit lägenhet! Skulle jag bott i en lägenhet skulle jag vilja bott i din! Så fin! :)

Storgatans sa...

Du är för go för att va sann! TACK fisen! :) <3