söndag 29 april 2012

Önskelista 2012

Hejsan snyggingar!

Igårkväll satt jag här med ett nästan färdigt inlägg som skulle postas men så vips så ville Joel hem så då fick jag ställa upp som chaffis....och inlägget glömdes bort! ;)
Nu sitter jag här igen för att färda mitt förra inlägg. Skam den som ger sig! ;)

Lite helg-update.. Lördagen ägnades åt shopping tillsammans med Joel och Lars. Hittade (som vanligt) inget i klädväg men lite inredning fann jag. (..som vanligt) Efter allt affärs-strosande så åkte vi hem till Henrik för ett kaffestopp innan vi stack vidare hem. En stol, lite färgglada muffinsformar, concealer, kruka (som ska användas till papperskorg) servetter, stekspade och ett par jeans till Lars var ungefär vad vi fick med oss hem. Ibland är det bara så med kläder, man hittar inget som faller en i smaken. Värst är det när man verkligen MÅSTE ha nytt, då hittar man verkligen ingenting. Som jag igår.. Dock hittade jag en klänning som jag inte kunde bestämma färg på, så den ska ni få se senare och hjälpa mig med. Bra va? ;)

Lördagskvällen blev iallafall slapp & skön. Gubbtrollet & Joel drack lite & snackade skit och jag bakade och satt sen inburrad i filten i schäslongen och slötittade på nätet efter både inspiration och 25årspresenter resten av kvällen. Trevlig kväll här hemma helt enkelt! :)

Eftersom jag snart fyller år så har jag fått förfrågan om att lägga upp en önskelista här så här kommer den:




Salt & pepparkvarn från Peugeot. Svarta eller vita.










Gud så svårt att komma på saker man önskar sig, när man måste! Dessa sakerna ovan är saker som jag önskat länge, flera år, men inte kommit till skott att köpa själv.

Lite fler presenttips:

♥  Presentkort på Village, Möbelaffären, Borett, MQ eller någon affär som har träningskläder (Stadium,Intersport, Runners store)
♥ Leilas a piece of cake
♥ Doftljus (Yankee candle är kanonbra. Dofter som jag gillar är antingen fruktigt & friskt eller vanlij. Är ingen fan av "nytvättade lakan"-dofter)
♥ Pengar
♥ Drinkglas (Boda Nova har fina)
♥ Ljuslyktor från Tine K (lila och vita är mina favoriter)
♥ Ljuslyktor från Ittala (rosa, lila, vita..)

NU har ni lite! :) Uppdaterar om jag kommer på något mer.

1 kommentar:

Emma sa...

Väldigt bra inlägg tycker jag! Önskelistor gillar jag! :)