måndag 23 april 2012

trogna trion # 17!

Godkväll!

Måndagen är över och jag ligger i sängen och googlar recept till kommande 25årskalas. Så himla svårt att veta vad man ska bjuda på.. Jag får googla vidare helt enkelt!

Dagen har flutit på med både jobb och joggingdejt nu på kvällskvisten. Hann inte mer än hem efter jobbet och byta kläder innan jag tog gubbtrollets vrålåk och hämtade upp Emma för vidare färd mot Ida.
5,63 svettiga km blev det ikväll och vi lunkade på bra mest hela tiden faktiskt. Sköööönt efteråt men faktiskt skönt stundtals under turen också ;)
Kollade mobilen för att se vilken vecka det var och håll i hatten, vi har nu joggat varenda måndag i 17 veckor! 17!!!! Jag är så himla stolt över oss! :)

Det är så himla skönt att ses varenda måndag och snacka igenom allt. Man kommer varandra så jäkla mycket närmre när man verkligen har tiiiiid att prata. Skönt både för kropp & själ med dessa måndagsdejter! Är så otroligt tacksam för att jag har så bra människor runt mig.

Nu ska jag fortsätta att leta recept... Sov så gott med er.
Kramar!







En annan sak jag älskar & är tacksam över är.... mitt gubbtroll & min selmafis! Jag SKA sluta lägga upp bilder på henne hela tiden men hon råkar vara en söööööt linslus! ;)

1 kommentar:

Emma sa...

Då har jag joggat i 17 veckor - 2 ;)
Det har verkligen blivit en bra vana, älskar varje måndag!

Och jag tycker inte du ska sluta lägga upp bilder på Selma (eller Semla ;)) hon är ju så söt! Älskar när hon gör förvånad-blicken ;)