måndag 13 februari 2012

välkommen till storgatans camping!

Måndag morgon och jag är sååå trött. Sitter här i soffan och käkar min naturella youghurt och fryser. Skitkallt i lägenheten och det känns som man lever utomhus ibland.
"Såå allihopa, välkommen till Storgatans camping! Här finns rinnande vatten och lite föda. Lägerelden kan ni göra av golvets alla flisor (som hyresvärden tycker är okej) Medtag varm dryck och sovsäck som tål minst -10"

Helgen har gått och i lördags gick tiden i turbofart. Jag & Carro var inne i stan och fyndade lite saker, bl a lite presenter till min Lars. Väl hemma sen blev det dusch, fix & trix för att sedan köra och plocka upp Joel för vi skulle ut och käka lite. Jag, Joel och Lars hade precis ätit upp och fått in vår Irish Coffee när Minna anslöt sig till gänget. Cider, öl, snack och skratt hann vi med innan vi fortsatte mot Max & Carro där vi körde lite mellanfest. Carro bjussade på vin och jag träffade på nytt folk som vart skittrevliga!
Taxi till tåget, på tåget, av tåget, påväg mot en pub ser vi Fredrik som ser vilsen ut. Drar med oss han och hittar en pub som faller oss i smaken. Hot shots (som var sviiiinigt goda), cider, öl och ännu mer snack och skratt.  Så jäkla trevligt och kul!

Vidare till utestället som blev lite av kvällens fall.. Fyllekäk, taxi hem. För att göra lång historia kort så åkte jag inte hela vägen då jag åkte med den sämsta bilföraren någonsin. Blev jävligt irriterad så jag hoppade av helt enkelt. ASKALLT ute och snöade som in i. Hem kom vi, inte världens muntraste ;)

Nej fy för. Nu ska jag sticka! Ha en bra måndag folket!


Gänget på topp i lördags!

Inga kommentarer: