torsdag 16 februari 2012

alla dagar är ♥ dagar

Här snackar ni med tjejen som haft fullt upp hela veckan. Ni snackar även med tjejen som idag fått sitt alldeles första ICA kort. Känner mig vuxen och känner att det var på tiden att jag slutade snylta mitt gubbtrolls ICA kort hela tiden. Ett eget ICA kort.. känns bra.

Fullt upp var det ja. Veckan inleddes med joggingtur tillsammans med goa tjejer och sen har dagarna rullat på med födelsedagsfirande av min bättre hälft, kalasfika, alla  dag, kaffe hos mormor, mysiga bilrundor i skogen, kaffe hos Carro och Max & det har även hunnits med jobb. Alla hjärtans dag var en lika mysig dag som alla andra. Faktiskt så är det så pluttinuttigt & fint här hemma (förutom när jag ska välja kläder...)
När jag skulle gå och lägga mig låg det ett litet paket under mitt täcke "Visst ja" skrek Lars som glömt bort att han lagt det där. Fick ett jättefint armband som jag verkligen INTE förväntat mig. Men fint var det, och glad blev jag. Såklart :)

Nu sitter jag här och segar fast att jag måste packa. Imorrn blir det nämligen mys deluxe för mig och min bättre hälft. Gubbtrollet ska hämta mig när jag slutat sen blir det raka vägen till ett hotell som vi bokat och jag läääängtar så! Tur att man har en skön syster som ställer upp som kattvakt till min fina mysfia.

Har sagt det tusen gånger förr men jag är så glad att jag har min Lars

Nej, packa var det ja!



En fin tröja, en t-shirt, lite böcker, ett schampo från kerastase och kaffe från en delikatessaffär fanns inslaget till Lars på födelsedagens morgonkvist. Värd varenda grej och lite till.


Innan idag var jag tvungen att köpa en sax så jag kunde klippa klorna på Selma. I djuraffären fanns denna kattlåda med tak som Lars ville ge i för tidig födelsedagspresent till mysfian, eller sprätten som hon också kallas. Nu hoppas vi (mest Lars) att kattsanden ska stanna INNE i lådan och inte överallt utanför som det gjort fram tills nu ;)




fin rosa liten kattfislåda ;)

1 kommentar:

Emma sa...

Ha det riktigt mys på er trip! :)