fredag 3 februari 2012

finally friday

Godmorgon folket! Ser att ni är ett gäng trogna morgonsneakers och det är ju gött att se faktiskt!

Jag har verkligen inte hunnit med någonting denna veckan, har haft fullt upp hela tiden. Roliga saker men också en del tråkiga som jag såklart inte tar här. Full rulle har det iallafall varit och jag önskar innerligt att jag inte hade bokat det där spinningpasset imorgonbitti men, det har jag. Ingen sovmorgon imorgon heller.
I måndagskväll var det jogging på schemat, tisdag, onsdag och torsdag har vi hunnit med att hälsa på mormor, ha kafferep hos bästa Carro och middag tillsammans med Lars mamma och Calle. Väl hemma har jag gått direkt in i sängen och somnat på direkten. Kul tjej!
Har varit lite halvbitter denna veckan också för att mina planer inte går åt det hållet som jag känner för. FAST att jag verkligen kämpar för att dom ska det. Massa olika grejer som jag brinner för men inte en enda grej som går som jag vill. Sånt är surt men jag får fortsätta kämpa på så blir det som jag önskar en vacker dag! :)
(Finns dock vissa saker som kan förgylla ens dag, eller kväll med sisådär 10000 kg humor och det är t ex när man får ett mms skickat till sig med en bild på en fet fluga.. Ha ha. TACK Carro!)

Fredag morgon idag och jag verkligen LÄNGTAR tills jag slutar så jag kan börja min helg! Tänker tvinga Carro att umgås och Ida & Elin kommer också bli straffade ;) Nu ska jag dricka upp min smoothie och sen dra igång denna dagen. PEPP på er! (pepp på mig!)

tack för att du står ut med mig! Älskar dig.


Puss!



2 kommentarer:

Carro sa...

Haha, tack själv Gribba. Jävla trevligt har vi, så ett påtvingat kafferep låter väl asnajsigt! Vi hörs av i helgen tycker jag! Ha en bra, varm dag!

Emma sa...

Pepp pepp! :)
<3