måndag 27 februari 2012

Kvartett svett # 9

Kvartetten var halverad ikväll.. så det var bara jag & Emma som tog oss igenom rundan med TUNGA ben. Fyyy för. Idafisen var sjuk och mådde inte bra alls så hon fick minsann inte följa med, även om hon ville.
Eftersom det bara var jag & Emma så kunde vi ses tidigare och faktiskt jogga när det var ljust ute. (Iallafall halva rundan.. ) Denna veckan var det min tur att hålla i rundan och det var en seeeeeg runda med mest uppförsbackar som vi kämpade oss igenom. Efter 2,5 km nästan enbart UPPFÖR så powerwalkade vi 50 meter innan vi satte fart igen. Powerwalkade senare igen en liiten sträcka innan vi gav oss på en lååååång seg uppförsbacke som tillslut rätade ut sig och blev både raksträcka och efterlängtad nerförsbacke. Stolta 5,75 km blev det ikväll och jag är så glad att vi tog oss igenom det!

Så himla kul att bara vara vi två också. Mellan våra tunga andetag hann vi ventilera oss och prata igenom både det ena och det andra. TACK Emmsen (& sötaste Vegasfisen) för ikväll! :)

Ha ha... ja vad säger man Emma? ;) KUL har vi haft iallafall! :)

1 kommentar:

Emma sa...

Haha! Men det var en förbannat rolig runda (trots bly/spagetti ben).
Jag var helt slut när jag sen anlände hemma hos mamma o pappa. Pappa försökte pigga upp mig med -Vill du ha en cola då?
Neeeeej, vaattten ;)

Och jag säger, vi har haft förbannat kul i våra år! :D

Tack för snacket! <3