lördag 11 februari 2012

Umts umts!

Pepp pepp! Vaknade pigg och utvilad i både kropp och själ och känner mig PEPP deluxe på denna dagen! Tjohoooo! Som om det inte räcker med energi ska jag snart träffa på en gribba som sprutar energi ----> Carro!

Tänkte visa er något jag exprimenterade med igårkväll. Ska byta färg på ljusen (sugen på ljusrosa) och skulle vilja ha en annan bricka, men äh. Detta blev faktiskt också rätt bra! :)




Inte sååå pjåkigt va?

Tips för att få tulpanerna fräscha: låt dom stå med plasten runt sig i ca 1 timme innan du tar av den. Skär av lite på dom också så dom får i sig vatten!

3 kommentarer:

Emma sa...

"Inte så pjåkigt va?"
Inte alls tosigt, lika fint som alltid när du piffar!
Gilla gilla gilla!:)

Ps. ÄLSKAR TULPANER!

Carro sa...

Åhhh vilka fina inlägg du gjort Hanna! Tack för att du vill umgås med mig/oss och sprida din glädje. Snacka om att jag och Marianne garvade åt dig när du stängde dörren igår. Du stängde den med ett asgarv. Grym tjej, skrattet satt kvar ända tills imorse då vi öppnade dörren igen! Kraaaaaam

Storgatans sa...

Emma: Älska tulpaner x 1000000 japp! Tack, du är så söt! :)

Carro: Du & Maxan är inte så pjåkiga ni heller! Ha ha, fy vad roligt att höra! Ni är ju sköna och roliga så lätt att garva loss tillsammans med er! Skitkul att träffa Marianne och hennes kille med :) Kraaaaam!