söndag 19 februari 2012

Karlskrona, bubbelmys och melodifestival

fredagsmys i k-krona.



Såhär mysigt hade vi det i fredagskväll.. Bokade in en natt på ett hotell i Karlskrona för att komma iväg lite och bara ha det mysigt. Gled iväg när jag slutat jobbet och hann med ett fika-stopp på vägen. Väl framme i K-krona checkade vi in oss och hade sen turen att få vara heeelt ensamma i deras relax-avdelning. VARMT gott vatten i jaccuzzin gjorde att vi stannade där över 2 timmar. Jag smög ner en flaska Asti innan vi stack så den smugglade vi med oss upp och gottade oss med. Mysigaste kvällen på länge! :)

Efter vårt bubblande gick vi tillbaka till rummet och bytte om och gick sen och åt av hotellets buffé som faktiskt var helt ok. Vi var dock heelt slut efter allt badande (mest jag) och var inte så värst långvariga. Tv-tittande, mys, lite läsning (han med sin teknikens värld och jag plöjde igenom inredningstidningar) sen somnade vi gott i hotellsängarna.

Sovmorgon och frukostbuffé hann vi med innan vi gav oss ut på stan en sväng. Denna shoppingrundan fyndade JAG kläder. I vanliga fall är det Lars som hittar massa, eller jag som hittar till han men inte denna gången ;) Färdigshoppade och färdigfikade tog vi bilen hem.

Lördagskvällen bestod av: bil-köp, hämtmat, kaffe, melodifestivalen och sen en hyrfilm på det. Go lördagkväll som spenderades med våra favorit-turtorduvor: Ida & Emil.

Nu ska jag plocka iordning lite här hemma. Har en heeeel söndag som ska spenderas på bästa sätt: med nära och kära!

2 kommentarer:

Malena sa...

Men ååååå vad underbart det låter!!! Men du vet du vad? Nästa helg ska jag och min sambo till Malmö och bo på hotell samt se melodifestivalen live <3 det var min alla hjärtans dags present från sambon!!! Kanske därför jag blev så åååå nät jag såg hur mysigt ni haft de!!

Kram på dig

Storgatans sa...

Det var verkligen helt underbart! Så himla mysigt att bara komma bort och verkligen ha tid för varandra. Det är alltid lite extra mysigt & speciellt att åka bort och sova på hotell :) Vad roligt med Malmö!!!! Det kommer säkert bli hur kul och mysigt som helst! :) Massa kramar!