måndag 20 februari 2012

Kvartett svett #8

Så var den 8:de joggingturen avklarad.. och denna gången ökade vi på rundan med nästan 2 km! Tjohoooo! 6,77 km joggade vi friskt på. Tråkig runda (förlåt fisen) men det funkade bra iallafall och jag tyckte nog att vi var iallafall liiite lättare på steget en längre sträcka än vanligvis.

Tvätten i tvättmaskinen, maten nere i magen och just nu sittandes i soffan med handduken virad runt den fjällvita kroppen. Slötittar på familjen annorlunda tillsammans med min bättre hälft och ska snart hoppa in i duschen. Säga vad man vill men fy för vad glada föräldrar! Heja heja! säger jag även om inte jag kommer bli någon 11-barn-morsa själv!

har ens föräldrar lite blommor i trädgården så är det inte helt fel att prov-fota! Bjussar på en gammal oredigerad bild!



4 kommentarer:

Malena sa...

Men det lät ju helt överkomligt! Måste vi prova nästa gång vi ska iväg på tu man hand. Vad glad jag blir att jag kan glädja någon <3 När våren kommer och mina ben blivit starkare får jag följa med er på era turer. Låter super härligt att vara ett helt gäng som springer!
KRAM på dig

Emma sa...

Jösses ja vilken runda det blev! :D tur det inte blev "prima-rundan" ;D
Känns lite i kroppen idag att vi sprang lite extra, men fy för vad skönt och fy för vad bra vi är :)

Ida, sistah sa...

Hanna, hade vi tagit rundan JAG valde, hade den inte blivit så tråkig. Skyll dig själv ;) men den var längre än vanligt iaf!

Storgatans sa...

Malena: Det är bara att haka på! Det går sakta men säkert framåt :) Skitkul att ses varje måndag och ha det som vana!

Emma: Guud ja, jag är så stolt över oss!!!!! Känns verkligen i benen... stramar ju inte mindre i baksidan nu precis ;P TUR att vi slapp prima-rundan ja!!! :)

Ida, sistah: Hahaha, tänk att jag VISSTE att du skulle kommentera det ;D Fast att uppförsbacken är skiiittråkig och jobbig så är det tur att du tvingar oss till den. Jag kör ju gärna lite slö-varianter annars ;)

Puss!