onsdag 22 februari 2012

myskväll

Mys mys mys. Det är det enda vi gör här hemma. Myser rundor mest hela tiden & fy för vad jag gillar det!
Slutade vid 18, kommer hem och finner mannen min på sin plats. I köket vill säga. Ha ha. Näääädå, men sanning att säga så var det faktiskt där jag fann han ;)
Kvällsmaten blev kotletter och kokta grönsaker för min del, Larsa körde på med göttiga strips istället. Har faktiskt ätit efterrätt ikväll också... Glass, & till det lyxades det med svärmors recept på hennes suuupergoda chokladsås. Mm! Har hunnit med snack med achmed, kollat in en gråtig tjaja på tv, slökollat runt på massa inredning och lite blocket. Hittar massa saker mest hela tiden men ska INTE ha något... än iallafall. Nopps.

Imorrn bär det av uppåt landet till min bättre achmed-hälft och det ska bli sviiiiinkul! "När ska du hem? - Jag har inte bestämt nåt... vad tycker du? -Tja, du kan ju stanna till kräftfisket så kan vi samåka ner då!" Kräftfisket är i augusti... ha ha. Hon är bäst & det ska verkligen bli så jäkla KUL att ses imorrn!!!!

Inga kommentarer: