söndag 5 februari 2012

Söndagskväll

Sitter och spanar rundor på nätet efter hotell, presenter, inredning och annat kul. Jag och min bättre hälft tänkte kanske sticka iväg och mysa lite snart så jag är på jakt efter ett bra hotell. Har inget mer krav än att det ska finnas bubbelpool, gärna på rummet eftersom att jag alltid fryser. Sen är det ju myyysigt me ;)
Vet att Lars krav är god frukost så jag får se till att det också finns. Har ni tips så är det bara att hojta till. Är inne på köpenhamn just för tillfället då vi bara ska göra "nåt litet" nu och sen kanske åka iväg längre, längre fram. Alla tips mottages tacksamt vilket fall!

Denna veckan som kommer är lite "nystart" för oss. Lars slutar sitt gamla jobb och har fått nytt jobb som han snart ska börja på. Jag är så otroligt stolt över han som är så driven och duktig!
Detta kommer innebära att vi kommer ses mer än vi gjort innan, vilket vi båda längtar efter! Det är ett jäkla pusslande för att hinna ses när den ena jobbar skift och den andra "dagtid" Denna veckan som gått så avlöser vi bara varandra här hemma känns det som. När han har varit ledig har jag slutat 19:30 och när jag varit ledig nu i helgen så jobbar han natt heeeela helgen. Har funkat fint som snus men nu kommer det bli bättre och vi kommer kunna tillbringa lediga kvällar & helger tillsammans mer.

Idag har det inte hunnits med så mycket mer än det jag velat.. Dvs plocka undan, kafferep, biltur med Lars, mys och lite fix inför den nya jobbveckan som väntar. Nöjd tjej här!

Bjuder på lite bilder på sovrummet:







1 kommentar:

Emma sa...

Om ni inte vill åka så långt iväg vet jag att det är många som säger att Ronneby-brunn har något bra/fint Spa-paket-helg-weekend. Något i den stilen har jag för mig :)

Men köpenhamn är aldrig fel! Kalmar kanske? Det är ju en mysig stad iaf :)