söndag 5 februari 2012

motivation och gött häng



Den här goa gribban tillbringade jag gårdagen med. Promenix och kafferep bjöds det på och snack i timmar om allt och inget. Mycket trevligt! Kvällen igår blev lugn och tillbringades med systrar, vi lagade mat och myste till film och Idas högläsning i pauserna.. Ha ha. Hon är go hon!

Har precis kommit hem efter ett gympass nu på morgonen tillsammans med en annan sköning: kulis. Jag träffar mycket trevligt folk jag!
Har iaf varit jäääävligt omotiverad nu denna veckan som gått och bara avverkat 3 pass istället för dom jag skulle.. MEN, nu efter att ha varit med henne så är jag påväg upp mot topp-motivation deluxe igen. Skönt!

Nu ska jag plocka undan lite här, tvätta, diska och pula rundor. Ska hinna med att duscha och göra mig färdig för sen lite senare kommer Carro hit på lite kaffe. Trevlans! :)

Inga kommentarer: