fredag 3 februari 2012

Lotionproblem

Tror jag har tagit upp detta problemet tidigare.. den gången var jag singel. Att jag var singel har väl ingen betydelse i sig, eller jo, det har det. Problemet är att man är ensam och är man singel så är man ju verkligen ensam. Skit samma.
Problemet jag vill ta upp är: vintern och vinterns torra hud. All hud kan smörjas och bör också göras så man inte fjällar av den och ser ut som en världskarta med massa olika färgskillnader. Kan tyckas hippt men nej, det är det inte.
Jag är nyduschad och insmord på kroppens alla delar, förutom ryggen, just nu. Det är det som är problemet. HUR gör man för att få ryggen insmord om man är ensam? Det går inte. Jag har provat att ta en stor klick smörja på handen och liksom friskt kasta armen bak ryggen samtidigt som jag vänder handflatan mot ryggen och kastar på smörjan. Denna procedur får sen upprepas tills smörjan är utkletad, eller smälter in i kroppen av sig själv. Vill man underlätta denna insmältingsprocess så kan man skita i att smörja in sig i cirkus 2 månader så kommer klicken du just slängde på ryggen sjunka in snabbare än du hinner blinka. (Tips om man lätt får mjölksyra)
Ett annat alternativ som jag övervägde när jag var singel var att slänga ut hela lotionflaskan på golvet och rulla in sig i smörjan så att det fastande på kroppen. Nu råkar det vara så att vi har dåligt trägolv i hela hemmet och jag vill inte ha massa spetor i ryggen (eller någonannanstans heller för den delen) och extraknäcka som världens största trä-kaktus.  Nej tack. Spetor gör ont = förbannad Hanna. Inget alternativ. Har ett golv som inte är trä men i det rummet står kattlådan till mysfian och hon gillar att sprätta sin kattgrus överallt utanför lådan. Man vill inte gärna gå runt med kattsand på ryggen även om jag investerar i en som luktar lavendel. (tar väck skitlukten. Skit samma)

Finns det någon smidigt tips på detta problem så mottages det tacksamt här iallafall.


2 kommentarer:

Lollo sa...

Här är svaret på din fråga!
http://www.vuxen.se/lack-p%C3%83%C2%A5slakan-svart-p-7102.html
Inhandla ett bondagelakan sen är det bara att kleta på lotion och åla runt! hahahaha

Storgatans sa...

Kollade upp sidan och jo fan, där hade jag nog kunnat rulla rundor! Skämt å sido men jag skrattade riktigt gött när sidan ploppade upp. Ha ha! Tack för ditt engagemang! ;)