onsdag 25 juli 2012

PEPP

Go'morron!

Onsdag morgon och dagen startade med ett pepp-sms från allra bästa Emma. Nu kan inte dagen bli annat än go. Jag sov nästan 9 timmar inatt, somnade som en stock så fort jag lagt mig & vaknade till när gubbtrollet kom hem och pussade på mig. Hoppas mina monster-timmar gör sitt & gör så att jag är piggelin idag. Idag känner jag nämligen inte för att vara lika bitter som jag var igår! ;)

Tänkte bjuda på lite bilder från helgen. Vi startade lördagen med en tur till beachhandbollen & fick gratis parkering om Ida genomförde ett uppdrag som parkeringsvakten kom på.
Hennes uppdrag var att springa fram till en kille på parkeringen och säga "Åh, John! Vad kul att se dig igen!" Ha ha, stackaren fick sig en stooooor kram & stod helt stel när detta skedde, Ha ha!
På kvällen sen hade vi grillkväll hemma hos Emma och fy för vad mysigt! :) Låter bilderna tala för sig själv istället!

Hoppas ni får en bra dag!


Stackars John. Har zoomat in bilden hur många gånger som helst & garvat loss här hemma. Ha ha ha!



Grillmeister & fina Ems. Gubbtrollet gubbade till sig ytterligare & fann Jonas tofflor, som han sen vägrade ta av sig på hela kvällen! Ha ha! ;)


Levandes granna!


Miofisen var trött :)

Melle hade koll! ;) När det blev kväll kom filten över han & han myyyyyste verkligen in hela sig! :)

2 kommentarer:

Emma sa...

Glöm nu inte att köpa ett par riktiga tofflor till Lars, han klädde i dom! ;)

Mysiga bilder också, vart hamnade bilden när du gör "ooh fyyy" minen? Hahaha! :D

<3

Storgatans sa...

Hahahaha, du den bilden spar jag till en annan gång! ;) Fy för den! ;D Jag ska fixa han ett par rediga tofflor ka sau han kan abitta ordentligt sen! ;D

Puss på dig! <3