torsdag 19 juli 2012

1 timme från & med NU!

Go'kväll!

Om en timme ska jag ligga i sängen. Punkt & slut som Roland hade sagt. Jo, det ska jag. Jag är kass på att lägga mig i tid så om jag sätter tiden om en timme så kanske jag kan va i säng om 1,5 eller 2 h, vilket hade varit lagom för mig. Jag kräver 8 timmars sömn jag, annars är jag inte 100% så bra som jag kan vara ;) Imorgonbitti har jag & kulis stämt dejt dessutom så då ska jag verkligen vara pigg & pepp!

Annars idag så har det inte hänt så mycket. Jobbade hela dagen och därefter gick jag, gubbtrollet & kulis på ett (fruktansvärt) RPM-pass. Fy för. Nu är jag hemma & har slängt i mig mat & sitter just för tillfället och kollar på "Sommar med Ernst"
Jag ska ärligt erkänna att jag inte har tyckt om han innan men i svaga stunder så gör jag det faktiskt nu... tills det blir för mycket sniffande av olika saker, "underbart härligt" & barfota fötter. Just för tillfället pratar han om industriella kök och då är jag idel öra!

På tal om inredning så kom jag in på H&M innan och kollade igenom deras inredningsdel H&M Home. (det enda som intresserar mig på H&M) Mm mm mm... Ska gå igenom några gånger till och sen lägga fram mina inredningsförslag till min bättre hälft och se vad han tycker. Jajemänsan. Det brukar aldrig bli någon beställning iaf för jag tycker bättre om att köpa sakerna i affären. Hej tant år 1990! H&M Home är dock ett undantag eftersom man inte kan köpa det i någon affär (vad jag vet)!


Nej. Diska, duscha & käka ägg sen sängen!


Denna bilden är tagen i slutet på mars.. lite mer sommarkänslor på den än om man tittar ut... så jag tittar på denna istället!


 
Kramar!

2 kommentarer:

Louise sa...

Det finns h&m home butik i Sthlm :) tåls att tänka på kanske?? Kram

Storgatans sa...

Håll i hatten, då får jag verkligen styra kosan dit! :) Tack för tipset! Kramelikram!