tisdag 24 juli 2012

jävligt bittert tröttinlägg

Tjipps tjopps!

Idag har jag ingen lust till nånting alls. Kul tjaja, haja haja! Jag har varit svintrött hela dagen och det gör mig skitförbannad. Jag har ett gäng opostade trötthets-förbannade inlägg som jag inte publicerat än för det är förjävla tråkigt att läsa om. Men, idag är jag trött och sur och känner för att sänka omvärlden också.

Jag hatar att vara trött. Jag hatar att vara så trött att jag inte vet vad jag heter. Japp, för så trött är jag. Jag pratar i sömnen när jag är "vaken" Har hänt flera gånger när det absolut inte ska hända och jag säger helt sjuka saker. Vad sägs om det senaste: "jag vill ha en tax"?
Jag vill fan inte ha en tax, varför säger jag så?!

Jag försöker bli pigg med hjälp av allt men INGET funkar. Jag äter rätt (helrätt tillomed!) jag sover mina timmar (inte mer & inte mindre) jag rör på mig, jag käkar koffeintabletter & dricker kaffe till förbannelse men inget händer. Inget positivt iallafall.
När jag gick i gymnasiet fick jag STÅ upp på lektionerna för att inte somna, och jag somnade ändå. Nationella prov, roliga föreläsningar spelade ingen roll för jag försvann bortom all räddning iallafall.

Varenda gång jag håller på att somna så börjar jag spänna kroppen för att pumpa runt blodet, jag går ut för att bli uppfriskad, jag äter halstabletter, tuggar tuggummi & dricker mitt vatten för att piggna till, men icke.
En gång somnade jag när jag skulle käka ett äpple, från den stunden som jag började föra äpplet mot käften tills dess att det nått halvvägs. Då sov jag. Vakande till & tryckte handen mot munnen med äpplet för att bli pigg & äta men då orkade jag inte tugga igenom. Alla krafter försvinner och jag vet inte vad jag ska göra.
Skulle kunna dra hur många situationer som helst men med risk för att bli av med jobbet av hälsorisk eller nåt så håller jag käft.

Jag är iallafall så jävla trött på att vara trött.

Nu tänker jag gå och lägga mig. Har redan somnat 4 (!!!!) gånger medans detta skrevs och som vanligt får stavkontrollen gå in för att kolla upp mina stavfel som blir när jag somnar.

Pepp tjej.

Imorgon är jag glad.


1 kommentar:

Emma sa...

Pepp pepp och hepp hepp!
Ogilla att du är trött, och jag förstår att det är AS jobbigt! Irriterande minst sagt..

Men jag tycker inte det märks att du är trött, jag har alltid tyckt att du är lika pigg dag som natt :) Och alltid så solskens glad!

Älskar dig!