söndag 29 juli 2012

Malmö

Igår, efter mitt morgonpigga inlägg, så gick jag tillbaka till sängen för att mysa ner mig bredvid mitt gubbtroll. Ni vet när täcket är sådär perfekt kallt & kuddarna bara lägger sig rätt från första början? Mmm, så gott kändes det när jag la mig. Lägg sen till sambons stora manshand som klappar en till sömns? Jajemänsan, jag har det för bra. Vaknade av sambons klappande lite senare och tittade ut genom fönstret. Öööööösregn. Duschade, åt frukost och gjorde oss färdiga sen satt vi oss i bilen till, en för mig, okänd destination.

"Malmö eller Väla? -Eeeeeeh eeh eeeh.... (beslutsångest) Malmö!" Så, vi for till Malmö för en dag mys & shopping. Hade en kalastrevlig dag tillsammans, som alltid! :)
Väl hemma igen skulle vi bara köra inom mina föräldrar men det korta stoppet blev några timmars götteri. Grillning, käk, plutt i trädgården & snicksnack tills klockan blev 9, då körde vi hemåt igen. Hem till soffan, tv-mys & lugn. Skönt! :)


Idag blir det en fixardag. Jag är inne i inredningstankar igen och letar efter inspiration.. Perfekt väder idag för just en sån dag! :)

Inga kommentarer: