fredag 13 juli 2012

Kosta boda outlet

Godmorgon!

Sent "godmorgon" idag men så får det vara. Idag sitter jag på golvet här hemma och rensar flyttlådor. Packar om, packar ner saker som vi ändå inte använder, märker lådorna och organiserar. Himla kul & mysigt faktiskt & vädret gör ju att det känns hela okej att vara inne! :)

Igår regnade det hela dagen så jag och gubbtrollet började dagen med att köra och hämta hem en bil, sen hem igen för att lämna av den. Jag fixade färdkost på fiket här hemma och sen stack vi mot Kosta och kosta boda outlet. Fyndade ytterligare 2 stycken vita fina "köksredskap" Ett stekjärn och en gryta. Jajemänsan! Hittade även en rosa kylväska från Queen Anne för 159:- så nu kan vi picknicka om det skulle bli sommar :)  Lite böcker, cykelbyxor (nu fattas vi bara cyklar) och en träningströja till mig.
Det är verkligen skitkul att åka iväg ihop, vi har så jäkla roligt tillsammans!

På kvällen sen blev det en liten snabbis hem till mormor och väl hemma blev det matlagning & softande på soffan resten av kvällen. Joel kom också en sväng för kaffe och Hasse-hyllning (han & gubbtrollet var ute i onsdags och fick träffa sin idol Hasse Andersson ;)) 


Nej, nu ska jag fortsätta med mitt måslande här hemma.




Hoppas ni får en bra dag!


Inga kommentarer: