torsdag 12 juli 2012

en arg notering

Jag hatar cigaretter, verkligen hatar. Jag tycker det är så fruktansvärt respektlöst att röka, tycker folk som röker ser så jävla fjantiga ut och jag tycker det känns som att det är ur tiden sen den dagen det uppfanns. Det luktar värre än gud vet vad och alla andra som inte vill känna av skiten blir tvungna att både andas in det och lukta eftersom att det sätter sig ööööverallt.

Vi har "nyinflyttade" i vårt hus och dom blossar friskt. Inne som ute. Det luktar värre än fan i vår lägenhet och jag blir vansinnig. Får huvudvärk av det, ALLT luktar, jag mår illa och blir på så jävla dåligt humör så jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Så. Färdigt.

En sak till. Ni som röker. Ni vet när ni kisar med ögonen för att dra in äcklet i er kropp? (för det gör ni) DET ser så jävla dumt ut så sluta gärna med det. Ni ser helt efterblivna ut.

2 kommentarer:

Evelina Alvarsson sa...

fullkomligt älskar detta inlägg! couln't agree more! heja heja!

Storgatans sa...

Haha, älskar att du alltid kommenterar och håller med mig när jag är genombitter. DET förgyller kan jag tala om för dig goding!!! :) Heja heja dig! Puss på dig!