torsdag 28 februari 2013

Inlägg från hyresgästen..

 
 
Är inte ni trötta? Fiiiii fanken vad trött jag är. Ögonen går i kors och jag har ägnat senaste tiden åt att halvligga i soffan med min gråa filt runt mig och skrattat åt kattfisen som har hållt låda. Innan dess dansade Sandra och jag loss på Eko samtidigt som det shoppades rengöringsmedel och doftsprayer i fräscha citrusdofter i mängder (jo, mängder.), toasits, lite grundfärg och penslar, slippapper och lite hygienartiklar. Jojomänsan, vi shoppade loss.
 
Imorgon är det 1 mars. 2013-03-01 och vi blir husägare. Det ni!
 
Annars? Torsdagen har segat sig fram värre än gud vet vad och jag har varit så jäkla trött så att hela fruksamlingen gick åt för att hålla ögonen öppna. 3 äpple, 1 banan och så ett gäng läkerol när det krisade. Igår var det simning och vi simmade på i 50 minuter. Skönt, skönt. I tisdags drog jag & Kulis på en promenix och snackade ut om livets stora funderingar.
 
Näpp, nu måste jag lägga mig. Ögonen går i kors.
 
 
Skickar med ett gäng sovrumsbilder som i alla fall inspirerar mig.
 
 
Kram på er!

 
 
 
 















Alla bilder är lånade från Hemnet inspiration.