onsdag 6 februari 2013

Slut i rutan


God morgon!


Hur mycket har man i huvudet om man kommer till bankmötet utan något kontonummer att sätta in pengarna på? Visst hade vi med oss nånting, men nånting var fel nånting. Så, gubbtrollet for hem i en-alldeles-för-hög-hastighet för att hämta rätt papper. Kvar satt jag och fattade ingenting.

Blir man trög av att vara gravid? På allvar. Kan man bli det? Jag känner mig så jäkla trög & hakar dagligen upp mig på saker som jag inte fattar. Jag säger fel saker, blandar ihop saker, glömmer saker & får samma ansiktsuttryck som Sniff i mumindalen så fort någon snackar allvarliga grejer.

Onsdag idag ja. Har massa, massa saker att fixa med så fort jobbet är slut & onsdagsdejten är över (vilket är sent ikväll).
 
Hepp hepp!
 
 
 
 
En sak till förresten. Hur tapetserar man?!
 
 
 

2 kommentarer:

Caroline sa...

Haha, vilken jävla jämförelse Hanna! Jag ser inte dig som trög på något sätt, om det nu känns så måste det vara graviditeten! Ser fram emot att se er snart!
Pörr på rej

Storgatans sa...

Tack Carro! :) Hoppas verkligen det är graviditeten för det är helt sinnessjukt hur lost jag är ibland!! Tycker också att det skulle passa sig med en dejt jäkligt snart! :) Pörr på rej själv hörru!