tisdag 12 februari 2013

att älska & hata



Att älska: Min Lars. Han är bara så jädrans bra på alla sätt och vis. Skulle kunna skriva en hel bok om alla hans göttiga & goa egenskaper men med risk för att tråka ut er så hoppar vi över det. Är bara så vansinnigt glad att jag har han, att jag får vara hans och att vi snart ska få vara med om det största som finns i livet.


Att hata: Hyresvärdarna för detta huset. Ringde dom när vi visste att vi fått huset för att säg upp lägenheten och likaså fråga om det var okej att överlåta den innan tiden gått ut till någon som ville ha den. Svaret vi fick var "okej". Vi har en kanongod tjej som vill ha lägenheten, det passar både henne och oss men nu. Nu får vi inte längre det? Nu ska en allmän visning hållas sen ska DOM bestämma vilken av alla som får den. Givetvis kommer ingen vilja ta den tidigare, såsom planen var.

Om ni bara visst hur mycket vi har slitit med denna lägenheten för att få den så fin som den är. När jag tog över den var den så jäkla äcklig rent ut sagt och ALLT fick fixas till. Verkligen allt. Flyttstädat var det inte heller och det var också nånting som vi fick fixa själva.
Tycker hyresvärdarna är så jäkla genomruttna så det finns inte ord. Uhä.


Sådär ja, nu är bitterfittan färdig. Nu ska jag sätta fart här hemma innan morgonen försvinner!

3 kommentarer:

Carro sa...

Åhhh, jag förstår det! Jag hade också blitt förbannad!Morrr!

Vad sägs om en fika här på söndag som kommer? Sen beger sig Max mot Sthlm igen :( Kram på dig, preggo!

Emma sa...

Meh! Idiotiskt!

Storgatans sa...

Carro: Tack gode guuud så har Lars en mobil (och hjärna) som fungerar bättre än min för tillfället. Vi ses på söndag, längtar!!! :)

Emma: Pi katten vad jag saknar dig!