tisdag 5 februari 2013

Tvättkorg to-die-for...


God morgon!
 
 
Huuuu vad mörkt det är idag! Är det inte det? Tycker det är helt becksvart ute.

Tisdag idag. Som vanligt så rullade måndagen på i en jädrans fart och var över innan man hann blinka. Måndagskvällen tillbringades tillsammans med trogna trion + Emilponken och vår vanliga måndagsdejt. Igår var det snooooorhalt ute men vi kasade glatt fram under vår timmes promenix.

Tisdag var det idag ja. Denna tisdagen är fylld av jobb och bankmöte. Varenda dag nu framöver har saker inplanerade. Igår beställde vi adressändring & eftersändning så nu kan vi checka av det från listan. Badrum & kök spånas det vilt på. Har kört fast totalt på badrum då det ENDA kaklet jag gillar är kalasdyrt och ett stort, stort "no-no". Har känslan färdig i huvudet men detaljerna är det sisådär med. Vi vet vilken typ av duschmunstycke vi vill ha, längden på handfatet, lite lull-lull-tankar & själva utformningen. Kaklet på golv & väggar är dock inte alls bestämt (har inte ens hunnit titta än) och vilket typ av handfat har vi nada koll på. Likaså hur själva duschutrymmet ska utformas...
Ja men ni hööööör ju. Tusen saker att tänka på. Är nästan mer trött när jag vaknar än när jag lägger mig för att man ligger och ältar allt om och om igen. Hua.


Inredningen är dock inte svår att sukta efter. Om man skulle offra sitt liv för en tvättkorg nångång, vilket är rätt osannolikt, skulle jag utan tvekan lägga mitt liv för denna ursnygga tvättkorgen nedan från House Doctor. Jodå, den skulle mer än gärna få flytta hem till oss. Nu snackar vi ju tvättstuga, men ändå ;)



 
Står det inte "Hanna" på den så säg. Är ni sugna på att hosta upp 2000:- för en sån här goding så hittar ni det HÄR.
 
 
 
NU, nu jäklar ska jag sätta fart här hemma!
 
 
 
Ha en go tisdag hörrni!

Inga kommentarer: