måndag 18 februari 2013

Hoppa fram

Tänk om tiden kunde hoppa fram lite? Bara två dagar eller nåt så att man slapp jobb alla dagarna. Fiiiii för vad jag är omotiverad till att jobba idag. Hua. Är dödens trött och har vaknat säkert femhundragånger inatt och resten av tiden har jag drömt om allt som drömmas kan. Drömde att vi fick en unge som såg ut som en mosad tomat med intryckta ögon och sne mun (ja man hade sääääkert älskat den lika mycket ändå), drömde att jag hittade en kyl & frys från Smeg, drömde att jag bråkade med min förra barnmorska & drömde att kattfisen mekade bilar med gubbtrollet.. Jo men ni hör ju.  


Möte med banken, besked om lägenheten, förhoppningsvis spis-beställa (om den finns kvar),måndagsdejt & onsdagsdejt står på schemat denna veckan. Lite kul har vi att se framemot i alla fall.
 
 
Sen är det bara det där jobbet också... uhä.

1 kommentar:

Emma sa...

Tack för nixen honeyboney! <3