tisdag 19 februari 2013

Hej Smeg, & välkommen!

Gokväll!

Här kommer ett inlägg från en som redan ligger i sängen. Jovisst, & fy så gottigt det är! Har precis fått en ryggmassage & lite fot-kläm (tvingat min bättre hälft) och nu känner mig nästan fit for fight igen.

Bankmöte har hunnits med, spisbeställningen är fixad, lägenheten har snart en ny inneboende (vilket känns toppen!) och kvällen har vi tillbringats hos mormor för kvällsfika med hembakat och crepes. I

Igår var det måndag & måndagsdejt. Jag & allra bästa Emmsen trotsade snön och pulsade glatt fram genom vår bro-runda. Hann som vanligt tanka massa energi och skratta åt allt som skrattas kan åt. Är inte det de bästa som finns? Att skratta sådär innerligt gött så att man bli andfådd, tårögd & sådär rosig om kinderna? Jag fullkomligt älskar det där andfådd-skrattandet!
Idafisen saknades dock igår & jag och Emma konstaterade att måndagsdejterna inte är desamma när någon deltagare fattas. Hoppas på en måndagsdejt med hela truppen nästa vecka.
 
Ni kanske vill se spisen förresten?


 
 
Hej Smeg, & välkommen hem till oss!

1 kommentar:

Emma sa...

Bra att ni tog spisen, håller med dig -Farao vad fin! :)