onsdag 5 september 2012

Tuffa beslut & dålig hy

Här har ni tjejen som lider av beslutsångest av deluxe-versionen. Har haft så jäkla dålig hy ett tag nu och fick i helgen nog på shoppingrundan så jag gick inom en kosmetikaaffär med massor av olika märken & hudvårdsprodukter. Fick tag på en riktigt trevlig, ung försäljare som direkt visste vad jag pratade om. Fick med mig olika prover hem och har nu fastnat för just det som hon tipsade om: Clarins.
 
Har velat fram och tillbaka här hemma och vankat av och an i vardagsrummet medans jag högt oj:at mig för att jag inte kan bestämma mig för OM jag ska köpa eller inte. Tur att gubbtrollet stöttar upp när det gäller sådana här tuffa beslut. "Köp!" Visst, sagt och gjort: nu är det beställt & på väg hem till mig och fejjan.
 
Tack gubbtrollet. (Och tack för lånet av Body&face under tiden... ;))






2 kommentarer:

Annie sa...

Åh, ansiktsvatten ''facial clenser'' är kanon! Mitt tog precis slut och jag lär köpa det igen- så bra är det! :)

Storgatans sa...

Åh vad bra! :) Tack vare dom orden så känner jag nu att jag fattade rätt beslut som beställde tillslut! :) Ha en bra dag!