onsdag 5 september 2012

omotiverad träningstjej

Jag sitter uppkrupen i soffan med mysfilten runt mig och väntar på mitt långsamma gubbtroll. Han som verkar ha fastnat under den där bilen som "bara" skulle fixas lite snabbt..
Här hemma väntar en nybakad kladdkaka på spisen och kaffebryggaren är laddad för lite kvällsfika.
Jag veeeeeeet att det är onsdag och jag vet verkligen att kladdkake-fikeri inte ska tillåtas på en onsdag, men det skiter vi i ikväll.

Varför ska det vara så svårt att ge sig fan på saker? Är så osugen på träning så jag vet inte vart jag ska börja. Promenixen med 100 utfall i helgen var det senaste jag gjorde och det är ett par dagar sen. Eller, en halv vecka sen. En halv vecka blir snabbt en hel vecka så snart får jag sätta fart så det händer nåt här! Hepp hepp och pepp pepp Hanna!!!! Skärpning. Får dressa av mig och ställa mig näck framför speglen så kommer nog fan träningslusten fram ;)




.... efter jag intagit den förbjudna onsdagsfikan vill säga.

1 kommentar:

Emma sa...

Unna du dig onsdagsfikan tycker jag! Du har ju tränat hur mycket som helst under en längre tid! Man FÅR ta pauser! :) Sådana pauser för att hitta motivationen igen :)

<3