måndag 17 september 2012

pics sunday

Gomorron!
 
Här kommer ett inlägg från en hemmaråtta. En sån hemmaråtta som är hemma för att denna mår skit. Mådde dåligt förra veckan och halva helgen men igår eftermiddag vart livet på topp och söndagen tillbringades både hemma hos mormor på den vanliga söndagsfikan och hemma hos mina föräldrar där det promenixades i skogen och snicksnackades innan vi skulle hem igen. När jag vaknade imorse kändes det dock inte alls tiptop längre så jag är hemma idag för att bli frisk en gång för alla.
 
Bjuder på lite bilder från kameran denna dag, inte fy skam!
 
 
Matmeister är i farten söndag morgon!

Nöjd matmeister, färdig med all mat.

Dessa söndagsfikor går minsann inte av för hackor.


Mormors fina rosor i trädgården blommar minsann för fullt. (Annat är det här hemma)

Svamp i skogen, så fina så dom var tvungna att bli fotograferade.




ensamtjejiskogen.se

5 kommentarer:

Evelina Alvarsson sa...

Du är så otroligt vacker Hanna (: krya på dig!

Storgatans sa...

Men åh. TACK! <3 Jag tycker att du är vacker och framförallt så har du sån himla go utrålning!

Emma sa...

Men ååh! Snuttefis!
Då förstår jag ju varför inte du svara på promenix-frågan!

Massa massa krya på dig-kramar!

Lollo sa...

Faan va du har blivit smaler gribba!=D Fin som snus!

Storgatans sa...

Emma: Tack! Promenix någon annan kväll? :)

Lollo: Au prad! Du vet, man lär sig vilka vinklar som funkar att fota i, ha ha! Notera att jag gömmer mage-rumpa-lår-partiet ;)