söndag 23 september 2012

Ny jacka & Bree-race


 
Hej söndag!

Här hemma har nästan alla sysslor hunnits med och klockan är precis efter 12. Tjohoo! Hela dagen till att göra precis vad man vill, hur bra som helst. Mycket, mycket, nöjd tjeja här idag igen.

Jag vaknade av mig själv redan klockan 7 imorse. (Inte så jättekonstigt eftersom jag sov mig igenom sista halvan av crocodile dundee-maratonet som Lars & Joel hade här hemma igår ;))
Trippade upp på lätta tå imorse och fixade frukost till gubbtrollet som motvilligt också gav sig upp. Upp & hoooooppa, nu du gubbtroll ska det tränas! Halv 8 stod vi träningsklädda på ett varsitt löpband på gymmet och joggade igång morgonen. Hepp hepp! Efter uppvärmningen följde ett ordentligt ryggpass. Välbehövligt med lite ryggträning. Inom affären på hemvägen för att fixa nybakat och apelsinjuice från Brämhults. M-hm. Det var precis så gott som det låter kan jag säg.
Har snart fixat veckans alla matlådor och jag har minsann kört Bree-racet här hemma och smällt ihop en bärpaj med Emmas smaskiga recept. (Emma: hade ingen potatismjöl hemma så här kommer det dregglas! ;))

Just det ja. Jackorna som hänger här över är jackorna som vi inhandlade igår. Två stycken Didriksons, den svarta är min (otippat) och Lars köpte en röd. Så fin så!
 
Nu jäklar ska det duschas och sen ska vi göra något bra av denna dagen också.
 
Hoppas ni har en go söndag!






Inga kommentarer: