onsdag 12 september 2012

love-il-love-il-looove

 
 
Jepp. Detta älskar jag. Läsande gubbtroll och tillhörande kattfis på dennes bröst.
 
Onsdag idag och ännu en gång skulle jag kunna börja inlägget med en lång oj-oj-&-hujeda-mig-ramsa om hur fort tiden går. Halva arbetsveckan och snart är det helg igen. Lite förtidigt att säg så kanske men lite sant är det ju.
Jag har tillbringat morgonen på vanligt vis här hemma. Det vill säg i morgonrock framför hemnet. Inte ett hus så långt ögat kan nå. Nåja, min sökning gav ju bara 629 resultat..... och inte ett enda lockar. Kräsen? Jepp. Överdrivet kräsen? Börjar fundera på det.  
 
Idag blev frullen annorlunda (tack vare appen.. M-hm. Helt sant) Istället för bara kvarg, olja & funlight så fanns det minsann utrymme för ett styck wasa sport knäckebröd med leverpastej & gurka på. Jajemänsan. Jag är hur nöjd som helst. Mellanmålet på eftermiddagen kunde också bytas från mina hasselnötter & mandlar till en tyck banan. Jepp, jag är nöjd. Omväxling förnöjer och det ska bli riiiiiktigt riktigt gott med banan. Sist jag åt banan var i januari tror jag.. (förutom dom få gånger som jag helgfuskat med smoothie och en banan varit där i då alltså..)
 
Nej, här har jag inte tid att sitta! Tiden springer ifrån en även på morgonen, har jag märkt.
 
(Ps. Idag säger vi även stort grattis till svärfar Tommy på hans födelsedag! GRATTIS! :) )

Inga kommentarer: